Sunday 11 March 2012

good luck kawan...

bismillahirrahmanirrahim..
assalamualaikum w.b.r



entry kali ni aku nak cerita pasal kawan, rakan, sahabat dan sewaktu dengannya..erm kalau dikira dari mula2 masuk tadika sampai sekarang, memang taklah kan aku ingat sorang2..maybe kalau tengok muka aku kenal lah..cuma kalau tanya nama, minta maaf banyak...hee..

ok..aku tujukan khas untuk semua kawan2 aku samaada yang still ingat n yang da tak kenal aku da...hoho...aku sebut satu2 lah kan...
  1.  pasti al-huda
  2. sekolah rendah islam al-irsyad
  3. sekolah menengah agama al-ihsan
  4. sekolah menengah kebangsaan pandan
  5. kem latihan cheneh cemerlang
  6. universiti pendidikan sultan idris
nama2 yang aku sebut kat atas, nama tempat yang aku pernah jejakkan kaki..cuma yang no. 6 tu sedang menjejakkan kaki..hehe..

mintak maaf kalau ada yang tak patut tersimpan dalam hati kalian samaada aku sengaja or tidak and gud luck untuk semua samaada yang tengah study, bkerja and apa je yang kamu semua sdang lakukan...untuk semua aku tujukan lagu ni...



"sinar bulan yang terang..
meyinari daku sendirian..
mengimbau kisah silam..
penuh kenangan dalam kerinduan..
walau sejauh mana..
namun kau tetap dalam hatiku..
segala memori nan indah..
akan terus kekal selamanya..

akan ku setia padamu..
kan ku genggam erat ikatan abadi..
meniti hidup bersama..
lalui suka dan duka ..
tangis tawa bersama..
menghibur dikala duka...

duhai teman ku disana..
kenanglah daku disini,
akan ku teruskan perjuangan ini..
teguhkan iman dihati,
sematkan lah dalam diri..
ikatan suci..

the times we share together freind,
has tought the meaning of..
the precious things of love..."
-nur one - melodi hati- 


-uniQue-

1 comment:

uniQue i2 chanteQue! said...

ow k, fine..eja friend pun slah ->freind -_-"