Monday 20 February 2012

(T_T)

bismillahirrahmanirrahim...
assalamualaikum w.b.r..

kenapa awak buang saya, kawan?
kenapa awak keluarkan saya dari list awak?
sampai hati awak..
awak dah lupa saya ke kawan?

pastu bila kita terserempak,
awak tak macam dulu dah..
awak macam bukan diri awak yang dulu  dah..
saya dah tak kenal awak lagi dah..

mana janji2 awak dulu?
janji yang kita tetap kawan rapat sampai bila2?
janji kalau kita nak buat apa2 sama2?
awak lupa eq janji tu?
sebab dia ke awak lupa semua tu?

mungkin awak tak sedar semua tu..
sebab awak ada dia..
jujur saya kata saya sedih awak cam tu..
tolong lah kembali  macam dulu..

saya sangat berharap awak sedar..




-uniQue-



3 comments:

~ cinta jari manis~ said...

^__^....semOga saya selalu berada dalam list awk...dan awak berada dalam list saya...
~saya sayang awk~♥

uniQue i2 chanteQue! said...

wa..tq2..sayang awk juga <3..awk termasuk dlm list sy dan isyaallah sampai bila2..:)

uniQue i2 chanteQue! said...
This comment has been removed by the author.